High road

Okej. Det går inte att ladda upp filer från min mobil till datorn. Så ni får bli utan den mycket fina 3.2 megapixel bilden jag tog nyss. Men jag fixar nog det på måndag. Aja idag hade man det mycket trevligt i alla fall. Lämnade in mina skor om klackning, mycket stor effort enligt mig själv, och träffade sedan Jenny. Vi åkte in till Gamla Stan. När vi kommit fram tog vi en promenad längst med vattnet till kungsträdgården. Där stannade vi och köpte lite nudelwok med kyckling och satte oss på kajen i solen och åt i vårsolen. Älskar denna tid på året. Faktiskt. Sen drog vi vidare på strandgatan med en latte. Till sist kom vi upp på sturplan och drog in på gallerian och zara. Hittade en jättemysig sommarklänning där som kommer att användas mycket flitigt och Jenny hittade en söt jeansskjorta. Helt plötsligt var klockan fem och vi åkte hem. Nu funderar man på om det är time to go out. Men klockan börjar bli mycket och jag är hemma hos mamma så det är osäkert. Men kanske.

Bild jag tog för ungeför ett år sen. Fattar inte riktigt att det någonsin kommer se ut så igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0