And good luck with shooting the moon

Idag har jag nog haft den jobbigaste gympalektionen i mitt liv. Tveksamt att man kommer kunna ta sig upp för trappen imorgonbitti. Borde skaffa interntelefon så jag bara skulle kunna ringa till mamma så kunde hon fixa frukost på sängen. En mathiss skulle nog funka bra också. Sen slutade vi 17.00 idag. Det var lite jobbigt. Och jag hade glömt både vattenflaska och frukt. Ska inte göra om det misstaget igen. Imorgon slutar vi fem över halv fem så då tar jag med mig det. Ett äpple. Och vatten. Håller typ bara på med repetition nu i Matte B. Känns ganska så onödigt tycker jag. Eftersom man liksom redan kan det. Men det är säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0