I shall overcome


Hade matteprov idag. Talen såg kanske ut såhär direkt, men ekvationsssytem vare. Gick väl ok, tror jag. Några äckliga Vg-tal lurade på baksidan av pappret men G-delen var packat och klart. Var väldigt nogrann denna gång, så jag slipper allt slarv. Om exakt fem minuter ska jag laga tacos som jag förövrigt åt för väldigt längesen. Eller, nej förresten. Åt ju det i torsdags. Fick med mig en del plugg till lovet dåva. Finns ändå inte så mycket att göra uppe i Åre efter att liftarna har stängt. Juste. Jag ska dit. Det blir awesome. Sitter och lyssnar på Hard-Fi just nu. Var ett tag sen. Grymt äre.


Kommentarer
Postat av: Worm

hare kul! och nästa helg äru upptagen :)

2010-02-27 @ 15:05:59
URL: http://sirworm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0