Spänningen tätnar

NU faktiskt för bara en minut sen, då gjorde jag mitt gymnasieval. Bekräftade det också! Skönt att ha det gjort, ännu ett problem ur världen. Så nu är det bara att vänta tills den preliminära ansökan som kommer den 17 april. Och tills dess har vi typ 1000 nationella prov. Nu är det faktiskt mindre än en vecka tills första, och vi fick reda på provtiden. En timme och tjugo minuter. EN TIMME OCH TJUGO MINUTER! Jag trodde man skulle sitta där inne i typ två-tre timmar! Föga överraskande alltså, men det är väl bara att leva med det. Jag är bara lite orolig hur jag ska kunna skriva en bra uppsats på en timme och tjugo minter. Det får väl ordna sig på ett eller annat sätt.
På lördag ska jag antagligen intervjua farmor och på söndag ska jag på bio med Freja och se den nya Hitler filmen.
Sen fick jag också reda på att jag och Mimmi ska gå och se Timo Räisänen! Pappa fixade biljetterna, NICE säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Mimi

ÅH FYFAN VAD JAG ÄR PEPP OH YEAH! kommer bli asnajs, clara :*

2009-01-31 @ 23:29:57
URL: http://mimign.blogg.se/
Postat av: Clara

iKnooow! Sjukt niice :D :*

2009-02-01 @ 12:00:27
URL: http://clarasebelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0