Rullerirull, Uppdates

Skolan rullar på. Denna vecka är mycket skön må jag säga, inga läxor alls! VIlken lyx! Men kanske beror det på att vi har tre prov nästa vecka...men vad vet jag? Ny intressant uppgift i svenskan, intervjua en äldre släkting. Den ska bli intressant just för att jag faktiskt inte vet ett skit om mina morföräldrars och farmors liv, har jag kommit fram till. Bara upp till att bestämma sig för vem. Men eftersom vi skulle få vidare instruktioner så får det vänta. Har inte haft tid att tänka denna vecka av någon anledning. Har inte tyckt att jag har haft något värdefullt att skriva så istället har jag samlat upp flera dagars information som omväxling! Vet inte om jag orkar skriva så mycket mer, ska nog lägga mig och läsa lite. Sådär tills ögonlocken glider ner av sig själva och man bara vill släcka lampan och dra täcket över huvudet. Skön känsla, tycker jag.

Tjullahopp tills vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0