Gott Nytt År!

2009 ska bli ett år med

  •  Nya förhopningar
  • Nya förväntingar
  • Nya utmaningar

Ja, listan skulle kunna bli hur lång som helst men det orkar jag inte med just nu. Men jag ska inte låta 2008 komma i skuggan, nej, för det har verkligen varit ett fantastiskt år. Jag vet inte om det har varit det allra bästa men nog det mest lärorika! Ett år värt att hylla, jag har lärt mig så mycket och det är jag JÄTTE(låt mig få uttrycka det med stora bokstäver)tacksam för att jag har fått den möjligheten. 2009...det känns konstigt att skriva det, alltid vill fingrarna hoppa över till den lilla åttan brevid. Det är så att man knappt vågar smaka på ordet tvåtusennio. Oupptäckt mark ännu och  visst är det skrämmande. Det är som att famla i mörkret eftersom man inte vet vad som väntar en. Jag tycker inte att man ska vara rädd för det som komma skall, fast jag tror även att man skapar sina egna öden så man ska tänka efter innan man gör ett beslut. Tänka efter om det var rätt för det är så lätt att göra fel. Att i en obetänksam stund göra ett beslut som man ångrar hela livet sen. Det är inte värt det.

Hoppas ni hade en underbar nyårsafton, för det hade jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0