.

Denna helg har jag knarkat nässpray och halstabletter, men mest nässpray. Därför blev jag jätteglad idag när jag vaknade och kunde andas genom näsan! Vilken befrielse det var.
Så imorn är det skola , och såklart så när jag blir sjuk (som jag aldrig blir)så blir jag sjuk just när vi har en massa prov. Så dom ska jag försöka klämma in denna vecka + att vi har ett annat prov. Dessutom är det första nationella provet om lite mer än bara en vecka. Just nu känner jag inte så mycket inför det men så småningom kommer det nog bli nervöst. Men men jag vill inte tänka så mycket på det just nu. I lördags var det meningen att jag skulle gå på öppet hus, men eftersom jag var så sjuk blev det inte av. Jag blev sjuk i onsdags och sen blev det bara värre och värre. I lördags nådde det sin höjdpunkt. Låg i sängen hela dagen och läste eftersom jag inte orkade göra någonting annat. Så fort jag ställde mig upp snurrade hela världen så det var något jag ville bespara mig. Dessutom hade jag inget aptit på hela dagen så det enda jag åt i princip var en banan. Så idag har jag varit hungrig så man får väl ta sitt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0