Allmänt

If I should die
This very moment
I wouldn't fear
For I've never known
Completeness
Like being here
Wrapped in the warmth of you
Loving
Every breath of you

Why live life
From Dream To Dream


Kollade på bästa Moulin Rouge i onsdags. Det är omöjligt att inte gråta, hur många gånger man än ser den. En av de bästa filmerna i världen. Idag kollade jag på Cold mountain, också den är en av de bästa.
Är sjuk, förkyld och så. Inte kul. I'm in a living hell bland näsdukar och halstabletter. Den enda fördelen är att man får kolla hur mycket film man vill.
I tisdags var jag på öppet hus på Spånga Gymnasium med pappa, Anki och Sofie. Där pratade jag och pappa med en lärare från samekonomin i en halv evighet. Samma lärare som jag och mamma pratade med på gymnasiemässan. När vi var klara iaf så gick vi vidare till alla djuren där Anki blev helt exalterad och bara sprang runt från bur till bur. Till och med spindeln var gullig, tyckte hon! När vi gick in i fågelrummet orkade pappa inte mer, han gillar inte fåglar så mkt. Tycker bara att dom skriker hela tiden. Fick faktiskt klappa en orm också! Det var bra där.
Imorgon kaaanske stinsen med mamma. Men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0