Skönt solväder!

image1
Min dag har varit lite upp och ner idag. Det är det minsta man kan säga! Först när jag kom till skolan ringde jag mitt saldo, och gissa vad? Jag hade bara EN krona kvar. Sen skickade jag ett sms till Frida och då hade jag bara 66 öre kvar :( Det har bara gått två veckor sen jag fyllde på kortet. Palla liks. Iaf, vi gick till golfängarna sen och tecknade lite. Jag ritade av mina solglasögon och min iPod. Kommentar från lärare: Du gillar inte att rita natur va? Fan heller, träden blir bara snea. Sen ringer en desperat Freja och vill att jag ska sjunga i hennes band OCH på skolavslutningen. Jag sa nej. Sen ringer hon igen, denna gång ännu mera desperat, och frågar mig eftersom deras sångare hoppat av. Då gav jag upp. Nu ska jag sjunga en Blink.182 låt på skolavslutningen. Det är kul att repa, inte första gången för mig då men kula varje gång :), dock dissade Matte och Tobbe oss så vi hade inga trummor och en gitarr. Aja är fett pepp på det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0