Regn,

Idag vakna jag upp och var pepp på att träffa en barndomskompis. Gick upp och åt frukost. Fortfarande lycklig. Sen ringer hennes mamma och säger att hon är sjuk så vi inte kan komma. Inte lika lycklig längre. Nu råkar min dag nämligen vara förstörd. Palla att jag sett fram imot det är i flera dagar och så ringer hon IDAG och säger att de inte kan. Hoppas man får träffa de en annan gång då. Tog iaf en ilsken runda i skogen och sprang av mig det mesta. Har egentligen en massa saker jag ska göra idag men orkar inte. Har liksom inget mål längre som driver mig framåt. Nu får jag det att låta som om jordens undergång vore här, så är det ju inte men jag är besviken. Ha en bra lördag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0