Orientering

image2
Idag var det dagen DET. Idag var det orienteringsdagen. Vi skulle samlas 10:30, men jag och Lisa var där redan fem över. Hennes mamma skjusa. Sen kvart i springer vi iväg. De första 100 meterna, sen gick vi. Hitta alla kontroller med smärre problem. En jobbig grej var bara att när man gick på fälten var det så varmt att man trodde man skulle brinna upp! Men vi överlevde. Efter gick man hem och tog en kall dusch. Sen gick jag ut och sola lite. Älskar när man börjar att få färg. Inte för att jag har särskilt svårt för det men men. Sen kom min bror hem och då åkte vi och mamma till Täby centrum. Där köpte jag ett linne, ett par shorts och en bikiniöverdel (se bild). Mkt nöjd faktiskt ^^ Imorgon vet jag inte. Kanske sola lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0