Helgöversikt

Har inte haft tid att skriva på ett tag. Har varit lite busy på sista tiden. I fredags gjorde jag iaf inget, var ensam hela kvällen för att resten var på ngn middag på min syrras skola. I lördags gick jag först och köpte en skolavslutningsklänning. Bilder kmr kanske sen! Sen gick jag hem till Freja. Där var även sötaste Mira. Sen kom Chrille och då gick vi och köpte lite smått och gott på ica maxi som vi sen hade på en picnic på berget :) Efter ett tag dog vi lite och solade. Somnade nästan faktiskt :P Sen åkte jag, Freja och Mira hem till Mira för att hon skulle byta kläder. När vi var hemma hos henne så skulle hon raka sina ben och då råkade hon cutta sig själv så hon blev värsta emot :O Sen åkte vi iaf tillbaka till Solna, och då åkte vi hem till Danni där Chrille var (som hade gått hem tidigare) Vi började kolla på en hitler film och då kom Matte och joina oss. Vi hade typ ett ton godis och en massa chips och ostbågar XD Sen börja iaf melodifestivalen som vi inte kollade så mkt på, kollade på American Pie istället x) Sen kmr Frejas syster också. Jag och hon skulle starta 3:dje världskriget för att spanien alltid låg före sverige. Sen när det var slut åkte jag, Mira och Freja hem till Freja och sov. Nästa dag sov jag nästan hela x) Och idag var det friendsdag, ganska chill faktiskt. Fick en bra grupp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0