W.T.A.I

Igår var jag på w.t.a.i. Det var en av de bästa dagarna i hela mitt liv. Det var så mkt känslor så jag kan omöjligt uttrycka alla i denna text. Men jag ska återberättadagen så gott det går. I korta drag. Annars blir det för långt.

Jag och Freja kom dit efter lite strul med biljetterna. Vi kom 10 minuter innan Sahara Hotnights gick upp på scenen. De var faktiskt jättebra live! Efter deras spelning träffade vi (jag och freja) Mimmi och Fanni. Vi gick och kollade på Dirty Pretty Things, som också var bra men vi såg inte klart hela. Sen Blev Freja hungrig så vi två gick mot korven, Där i kön stog Olivia och c.o. Så vi ställde oss med dom. Sen gick vi till Mando Diao som skulle spela. Där träffade vi Mimmi och Fanni igen. Sen började Mando Diao (se bild)spela och det var det bästa jag ngnsin har sett. Så jävla fucking bra <333333333 Jag tror jag faktiskt har blivit riktigt jävla kär. I Mando Diao. Efter Mando var jag och Freja med Olivia och c.o. Vi fick två nya kompisar, Pontus som var dryg och Sebbe som var skateare. Sen gick vi och kollade på The Hives. Det var mkt bra mhm! Men alla knuffades asmkt så jag och Freja gick mot scenen där Foo Fighters skulle spela efter två låtar (med The Hives). Där träffade vi Albin och Andreas som också hade gått ifrån The Hives. Sen började Foo Fighters spela och DET VAR SÅ J Ä V L A VÄRT! Fyfan va bra det var!
 Mandoo <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0