Skolavslutning

Idag var det skolavslutning. Gick upp halv sju för att vi skulle vara i kyrkan halv åtta. När vi kom det drog vi igenom allting. Sen var det uppvisning för sjuorna och sexorna. Gick bra förutom att matte tappa trummpinnen två ggr XD Efter det var det en massa som kom fram och sa att de tyckte att vi var bra : DD fett glad man blir asso. Sen var det uppsvisning för åttorna och niorna. Rektorn delade ut stipendium i typ 100 år. Sen när vi skulle spela så spela matte fel och alla kom av sig. Så jag och tova typ sprang av scenen. Fyfan vad jag skämdes. Sen kmr Pontus fram till mig och säger att vi ska spela igen efter Helenas pianosolo. Så det gjorde vi. Och det gick mkit bättre, publiken var skithärlig. Tack alla! Sen började alla nior gråta och då blev det lite sorjligt. Efter när vi kommit ut så fick vi våra betyg och sommarbrev. Det var också lite sorjligt. Sen åkte jag och mamma ock handla mat på  McDonald's. Och nu sitter jag här. Ha ett härligt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0