Heidå!

Imorn smäller det! Destination : Spanien, Mallorca. Har packad färdigt nu (som förövrigt gick på typ en kvart XD) och ska snart duscha. Är så jävla pepp asso! Äntligen får jag använda min spanska och bara bada och sola heela dagarna :D Idag har jag mått piss. Vakna fem av att jag är teppt som in i helvetet. Kan inte somna om så jag slumrar/halvsover till klockan 8. Sen duschar jag och tar nässpray. Vilken befrielse asso! Sen somnar jag om jag sover till 11. Orkar inte gå upp så jag ligger kvar i sängen och läser. Ligger där typ hela dagen till 4. Orkar inte göra ngnting. Nu är jag (tack och lov!) piggare. Brorsan kmr in och berättar att det ligger en enkrona i toan! Senare visade det sig att det var syrrans. Men hur man kan tappa en enkrona i toaletten är fortfarande ett mysterium. När vi ska ta farväl morsan början hon och syrran gråta som vanligt. Medans de storbölar i armarna på varandra står jag och brorsan och sparkar grus. Och så är jag så himla snorig också att morsan tror att även jag bölar. Illa asso. Det är ju faktiskt inte för hela livet, bara 17 dagar :P Visst kan jag låta hjärtlös nu men jag tkr att det hela är lite överdrivet. Jag menar, när syrran var mindre böla hon bara när vi skulle hem till mamma och tvärtom. Även fast det bara gällde 3 dagar. Aja måste sluta nu ska duscha, men vi hörs om 17 dagar! Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0