Bingoo!

Seg dag idag. Sista No:n, sista So:n, sista svenskan, sista spanskan och sista matten. Äntligen! Hade ont i ögonen och huvudet hela dagen. Vettefan vrf jag är så trött nu för tidn. Önskar jag inte var det. I So:n var det betygsnack dåva, VG i alla ämnen men nästa termin får jag MVG! Anna vågade inte sätta MVG på mig den här terminen men hon sa att om jag bara fortsätter som jag gör jag nu får jag MVG. Happy! Var med Freja och Danni på lunchen och världens, jag menar verkligen VÄRLDENS, gulligaste kille kom fram till oss. My god! Har nästan inte sätt sötare unge! När vi skulle gör give me five med honom så dunka han sitt huvud mot våra händer. Oh my god asso! Iaf så glömde Freja att säga hej till Vittula som hon lovat..! På spanskan kolla vi på en film på spanska om spanien. Oväntat asso. På matten vare godisbingo :D! Men jag vann såklart inget (som vanligt då). Emil lessna efter två omgångar (''jävla skitspel!'') och satte sig i fönstret bakom mig och Frida. Heheh jag putta på honom några ggr men då blev han "sur". Iaf Sofie vann den största vinsten, lyckost! Och Freja ska på balen ikväll. Hahah Tobbe ska hämta Freja på hans bmx. OMG, nu har pappa fixat biljetter till mig och Freja till w.t.a.i. Längtar somfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0