Söndag

'Sitting here in the boring room, it's just a another rainy sunday afternoon'


Nja det där med rainy kanske inte stämmer riktigt. Men det andra passar nog in ganska bra på situation just nu. Tråkig, tråkig söndag. Och jävlar vilken träningsvärk jag har i låren! Sprang som bara den igår och nu får jag ta priset för att man för en gångs skull är lite nyttig. Tack så jävla mycket. Ska nog ändå gå ut och springa imorn igen. Får sån kick av det. Att ha träningsvärk precis överallt, jo det är priset man får. Och jag tackar och bockar. Med ett leénde. "Vinnaren är....CLARA SEBELIUS!" I vadå? Jo, att ha världens tråkigaste sommarlov. Lr kanske inte föresten. Jag har ju rest en del och om 12 dagar drar man ju till London och shoppar tills plånboken är slut, puts, väck! Fan va jag längtar. Men just nu vill jag faktiskt bara träffa folk. Ha lite kul. Mysa, dricka kaffe och snacka skit. Fan de e livet. Nu börjar nedränkingen, lr ska jag säga räkning baklänges av tiden (sekunderna) före en händelse?, tills allt börjar igen. Rutinerna, tidiga mornar, läxor, jo ni har nog redan ränkat ut vad jag menar. Den efterlängtade skolan börjar igen! Efterlängtat och efterlängtat, antingen är den hatat lr älskad. Jag skulle nog kunna erkänna att det är en liten filur långt inne i mig som faktiskt tycker att det ska bli skönt. Rutinerna, bara att ha ngt att göra. Sen är ju inte allt pest och pina hela tidn, längtar tillbaka till musiken, underbara sköna mjuka musik. Mitt livs kärlek! Sorry boys, my heart belongs to music.  Nu bifogar jag en liten bild på lilla mig (egot i mig måste ju också få plats här) Hare så bra i (lite för) varma Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0