On my way away again

Nästa destination Grekland,  Zakynthos. Planet AVGÅR imorgonbitti klockan 06:00. Alltså måste jag gå upp klockan FYRA! >< inte så kul ska jag säga er. Men annat skare iaf bli i Grekland. Där ska jag sova, äta, sola, bada och kanske shoppa lite heela dagarna. Mkt chill mhm. Behöver bättra på min bränna ännu mer från Spanien. Aja jag har inte hunnit/orkat skriva så mkt den här veckan, som jag lovat, förlåt. Nu ska jag berätta lite om vad som hänt. I onsdags skulle jag egentligen varit med Ylwa men hon fick feber så jag gick hem till pappa och åt glass och kolla på film som tröst. Sen i onsdags träffade jag Mimmi (äntligen!) som jag inte träffat på huur länge som helst. Iaf, först satt vi på ett café i två timmar och prata om allt mellan himmel och jord. Sen så gick vi och fönstershoppa. Först i gallerian. Där hitta vi några mkt fina kläder men, såklart, så var vi båda panka. Sen gick vi iaf till nk och kolla på lite mera kläder. Efter det bestämde vi att vi ska träffas en till gång, och det när vi HAR pengar! Då ska det shoppas! Iaf, igår var jag med älskadevännen Freja. Som förövrigt åker till Thailand när jag kmr hem från Grekland! Bra timing liksom. Iaf så gick vi och köpte Ben & Jerry's. Men vi orka inte äta det så vi kolla på Viva La Bam istället. Sen blev Frejas mamma skitsur för att glassen hade smällt och vi inte ätit upp den :P Så vi sa ''ja visst visst, vi ska äta den''. Sen när hon gått slängde vi den i papperskorgen ^^ Idag har jag städat och packat, packat och städat. Inte så kul. Hoppas alla hare bra medans jag är Grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0