Måndag

Idag har det vart en bra dag. Imorse var jag lite poetisk så jag satte mig och skrev några rader i morgonrock och nyduschat hår.  Vid tolv träffade jag angelica och vi gick till skytten och hade det mysigt. Där såg vi dagens eftermiddagsunderhållning. Rockringskvinnan! Det var en medelålderskvinna som ställde sig mitt ute på fältet och började rocka rockring. Och det skummaste var att hon garva hela tiden medans hon gjorde det. Garvade, garvade och jag och anki kunde hålla oss för skratt. Jag vet inte vad men hon försökte kanske ragga på en gubbe som satt bakom henne och sola. Hundra ciluiter och lika många kilon var hon uppbyggd av. Roligt var det iaf och dagen var mkt lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0