Torsdag

Dagen började med att jag gick ut och sprang. Senare åkte jag in till stan och träffade Ylwa och med henne var Camilla men hon gick efter ungefär en minut. Efter det började jag och Ylwa gå mot banken för att jag skulle sätta in pengar på mitt konto. När vi väl var där fick jag numret 153, men när det var min tur så var det några gamlingar som tog min tur! Så jag var tvungen att vänta tills numret efter. En grej med banker som är jobbigt är att alla är så tysta att man själv inte kan prata normalt, man måste viska för annars skickar alla mördarblickar åt ens håll så man lika gärna skulle kunna falla ner död på golvet framför dem. När vi var klara hos banken började vi gå mot Wayne's Coffee för att ta en Chailatte, och när vi satt där och drack kom Mimmi och gjorde oss sällskap. När vi druckit upp (och slickat upp skummet) var Ylwa tvungen att åka. Så jag och Mimmi började gå runt i affärer och kolla (favorit i repris!). Tyvärr blev inte det så långvarit för jag var senare tvungen att åka hem till pappa och hämta en jacka som jag ska ha i London. Så vi tog farväl och åkte åt varsit håll. Imorgon åker jag till London och det ska bli..jaa fantastiskt helt enkelt. Nu ska jag sluta men jag berättar vad som hänt sen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0