Torsdag

Idag var det skolan som gällde som vanligt då. Fastän torsdagar är den sämsta dagen tyckte jag att den var helt okej faktiskt. Bara det att vi fick en No - läxa som vi ska ha till imorgon, visserligen är det bara ungefär fem ord man ska kunna så det gör inte så mycket. Sen när jag kom hem då så bakade jag chokladbollar till föräldrafikat som vi ska ha på ett disco som vi ska ha imorgon. Discot är för årskurs 1-3 och 4-5. Börjar 17.30 och slutar 21.30. Att vara där, ta inträde, stå i kiosken, leka DJ och dansa är obligatoriskt. Men som tur var så behöver vi inte vi vara där hela kvällen utan vi ska få jobbpass imorgon. Imorgon kommer jag nog inte skriva något här men kanske på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0