Tisdag







Volymbyxa, wow! 


Visst blir man nog lite förvirrad av alla nya sexor. Visst har man inte direkt längtat efter skolmaten. Och visst, läxorna känns inte heller så roliga. Men jag måste nog erkänna, lite skönt är det att vara tillbaka. School Sweet School. Eller nja kanske inte riktigt så kul men skönt att alltid ha något att göra på dagarna, och så är inte allting såå tråkigt heller. Nej inte ska man klaga, nej. Att slösa sin tid på att bara sitta och sucka, stöna, gnälla, trumma eller ja, vad alla nu gör är bara slöseri med tid, eran, våran, min och din. Så varför inte bara ge allt ett försök?
 Det är sista året, att slösa sig igenom det tycker jag känns väldigt onödigt. Om folk klagade och om det inte störde någon annan så visst, fine for me, men nu när man blir distraherad av det, jaa.. Jag vill bara säga att jag tycker att det känns enormt, för att använda stora ord, onödigt.
Btw, inställing är allt! Tänk på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0