Söndag

Discot i fredags var niice. Eller iaf första delen av det. Då kom det en massa småungar, men sen när fyrorna och femmorna skulle komma kom det bara fyra stycken. Aja det var mys iaf.
Igår fick jag ärva min pappas gammla mobil (eftersom jag tappade min gammla på planet från London), och gick och köpte ett startpaket till den, sen köpte jag lite ny rouge också. Sedan träffade jag Freja, Ylva och Sankan och så satt vi och samtalade i skytten en liten stund tills det att Ylva åkte hem och jag och Freja började dra oss hemmot. När vi kom in i Frejas vardagsrum sitter hennes morsa där i bh och trosor och fönar håret, Freja fick hjälpa henne med datorn för att hon fick inte igång anslutningen. När hon hade dragit till någon 40-års fest så kom Sankan, och Freja klippte och färgade hennes hår. Sen hade vi inget att göra så vi drog in till nrj. Vid T-centralen träffade vi Mira och senare vid kungsan träffade vi en massa andra. Dock gick vi efter Lazee för det var inte så kul där. Vi gick hem till Elisabeth som bor i rådhuset för hon skulle hämta kläder och stuff. Sen åkte vi hem.
Idag har jag flängt runt lite här och där. Ikväll vet jag inte vad som händer, imorgon är det skola iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0